Isu makan dalam pampers

Isu makan dalam pampers

mungkin isu makan dalam pampers ni dah basi, mungkin dah beberapa minggu, mungkin dah beberapa bulan dah lepas, tapi… ada aku kisah?

isu makan dalam pampers

saya tulis pasal isu makan dalam pampers ni sekadar pandangan peribadi saya yang mungkin… mungkin boleh difikirkan balik dan dijadikan iktibar? mungkin la.

Kata orang yang upload, pengajur mengusik mereka dengan menggunakan pampers untuk makan kek.

makanan dalam pampers

Pada saya la… bergurau tu boleh… jangan kata pampers, nak guna mangkuk jamban pon boleh… tapi kalau kena dengan orangnya la…

Wajib tengok yang ni:

Donnie yen dalam star wars? Waterpark??

40% owner kucing tak buat ni

Ajak lepak… Xkan sebab mlm kot?

Lazada Malaysia

Use me!

Visit shopcoupons website

Hasil carian :

(Visited 178,553 times, 4,595,401)

kalau jemputan tu semua kawan rapat yang memang sekepala, boleh la kan?

Kalau dah nak buat macam tu, maknanya pihak penganjur mestila kenal siapa yang dijemput kan? tahu jemputan tu boleh dibawak bergurau ke tak kan?

keunikan

Yup, memang unik, makan dalam pampers memang unik, orang akan ingat benda tu. Silap-silap sampai 7 keturunan orang akan ingat.

Bezanya orang akan ingat dari sudut apa? jenaka? usikan? atau hinaan? atau sumpahan?

Owh… anak kau yang masa tu ko buat majlis makan dalam pampers tu e? hahahaha

atau.

Owh… aku ingat majlis tu, yang bagi orang makan dalam pampers tu kan? aku tak akan lupa… aku ingat setiap nama penganjur majlis tu, sampai mati aku tak akan lupa.

Fungsi pampers.

Fungsi pampers atau diapers atau lampin pakai buang, rasanya semua orang tahu kot fungsi pampers tu.

Budak sekolah rendah pun tahu apa fungsi pampers, sama ada pampers baby atau pampers orang dewasa.

UNTUK MENADAH NAJIS.

Yup, untuk tadah kencing dan juga berak.

Adab

Tidakkah penganjur berfikir yang akan ada orang yang menganggap dengan meletakkan makanan dalam pampers disamakan makan tu dengan najis?

najis, tempatnya dalam pampers.

Makanan? adakah tempatnya juga dalam pampers?

Mungkin ada yang tak puas hati dengan penyataan-penyataan saya kat atas, dan mungkin ada salah ejaan dalam entri ni, tapi macam saya cakap la, ni pandangan peribadi saya.

Fikiran

Mungkin pengajur adalah kumpulan orang yang berfikiran diluar kotak, mungkin sekumpulan orang yang gila-gila yang ingin mengusik kawan-kawan mereka.

Tapi percayalah, saya juga orang yang berfikiran diluar kotak, diluar rumah di atas timbunan pasir (apa maksudnya tu? kalau korang boleh bagi jawapan yang tepat, korang memang genius)

Antara orang yang mampu melihat sebahagian cara saya berfikir adalah mrhanafi. Tengok komen yang di beri di dalam entri teknologi jepun.

Saya seorang yang boleh tahan gila-gilanya, cukup gila untuk buat orang kenang saya sampai bila-bila. Hanya orang yang kenal saya yang tahu benda ni.

Tapi ada sesetengah perkara yang kita perlu hormat, antaranya tetamu dan makanan yang saya anggap satu rezeki besar.

domain murah

(Visited 140,858 times, 4,595,401)

Tepuk dahi, fikir sendiri ok?

Hasil carian :

(Visited 115 times, 4,595,401)

5 thoughts on “Isu makan dalam pampers

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge