Isnin yang luar biasa…

Tahukah anda… semalam adalah hari isnin yang luar biasa… kerana semalam adalah ahad, bukannya isnin.. tak faham kan? saya pon tak faham..

Caeritanya macam ni… Apa yang dimaksudkan dengan luar biasanya ialah… selalunya kalau pagi isnin camni la situasinya kan?

isnin malas

Huk alllooh, malas gile nak bangun, tapi semalam, saya menggelabah bangun bila tengok jam dan saya rasa saya dah lambat nak pegi keje, saya gagahkan jugakla bangun, tapi nasib baikla… rutin harian saya adalah buat air dan melenteng, masa tengah melenteng tu, saya usyar ke pintu dan teringat, malam tadi adik ipar keluar, gaya dia tu macam die nk ikut membe die g cameron.

Then teringat, selalunya kalau dia pegi cameron, esoknya hari cuti, “hari ni bukan cuti ke? alamak, hari ni ahad ke? bukan isnin ke?” tak puas ati gak lagi tu… tengok kat henset terpapar kat situ, “SUN,14 Apr” ok, betulla hari ni ahad, apsal aku ingat isnin? ape kejadahnya semua ini?

 

(Visited 51 times, 4,600,285)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge