hari mengecewakan…

Cam bodo je post kali ni…tp klu aku dok tahan sorg…lg bodo, baik aku luahkan…mana la tau kot2 kawan2 ada kata2 perangsang…camne nak citer ha? aku jenis dh biasa pendam sorang2…bile nak luahkan pon,masih nak pendam gak lagi…

Dpd semalam, aku dah kecewakan dua orang, mungkin 3, adoi… dlm masa yg sama, aku sebenarnya dah dikecewakan 2 orang…hahahaha…sape yang rapat sangat ngan aku,taula napa ada 2…

kesian ngan orang yg aku kecewakan, yg sorg tu ada depan mata…kesian aku tgk…die jenis ceria,tp bile die takleh terima hakikat, dah macam tempe busuk dah…kesian gak… tp die kena terima kenyataan,kenyataan yg sama aku pegang…

Tak sume yang kite nak,kite akan dapat…

Mmgla pedih…tp tu hakikat,take it or leave it…

mmmm…faham tak? nak kena terangkan lebih lanjut ke ha?

(Visited 26 times, 4,597,335)

2 thoughts on “hari mengecewakan…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge