gua tensen beb…

huh…tensen tul aku ngan masalah aku nih…kejap nampak jln penyelesaian,bile g kat tempat menyelesaikan mslh, tak setle gak…tak faham tullaaa…tunjuk boleh,tapi kate tak boleh….arrrggghhh…aku ni manusia biasa tau,bukan robot, ko tolak aku tarik aku,tolak aku…nape la nak wat cara susah? cara senang ada,same2 menang…adoi hai….

(Visited 23 times, 4,591,171)

11 thoughts on “gua tensen beb…

  1. bertanya tu x slh..bgs..nnt balik skolah or ofis ker..hang pegi amik wuduk..
    bukak Al Quran…Surah Al Baqarah Ayat 216……
    then pegi masjid…tanya kepada Al-Fadhil Ustaz di masjid itu…
    kaitan ayat diatas n ayat ini…nnt dah tanya bgtau kt sini…
    moga yg ilmu itu kite leh gune n sampai2 kan kpd rakan2 yg lain…insya Allah…
    Akhirul Kalam..moga2 kita jadi hamba yg bersyukur atas pemberian-NYA…

  2. aku tanya si aku statik tu la..
    nak tau gak dari mana dia amik ayat tu..
    kalau dari ustaz, ustaz tu cedok dari mana? kitab apa @ dalil ke? @ nas ke? @ hujah nabi ke?
    benda2 cam tu kita kena tahu secara tepat supaya tak sesat 😀

  3. sesungguhnyA….Allah takkan beri apa yg kite hendak

    sebaliknya Allah akan beri apa yg kite perlukan….

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge