Gambar yang memalukan

Lazada Malaysia

Orang kata, dalam gambar ada macam-macam cerita, gembira,sedih kenangan pahit dan manis, dan ada jugak yang memalukan kan?yang tu yang taknak tengok tu… rasanya orang yang ada dalam gamba ni mesti tak nak tengok balik gambar ni… mesti memalukan haha

jatuh tangga

Perrghh… sangat sakit dan memelukan… mesti sampai tua dia trauma bile tengok tangga kat pentas.

senak

serius senak…

sagat muka

cara mengukur kekerasan tayar dengan lebih tepat ke?

main tenis

ambikla… aku takut… ko la ambik.. eeiii… geli laa…

mabuk muntah

rasa-rasanya kawan dia yang 3 orang tu tak melakukan sesuatu yang baik kat org yang muntah tu lepas gambar ni diambik kan?

mabuk roller

perghh… satu roller coaster kena tempiasnya

stim semacam

lain macam je muka memasing, entah ubat apa yang ditelan agaknye ni

muka buruk

gabungan shin chan, hagemaru, naruto, einstein dan sape2 ntah lagi

 

Hasil carian :

3 thoughts on “Gambar yang memalukan

  1. kehkehkehkeh….yg paling menarik/lucu, gambar last sekali….gabungan shin chan, hagemaru, naruto, einstein dan sape2 ntah lagi……keras perut punya layan gelak

Saya akan sangat gembira jika anda meninggalkan komen

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge