nak hack whatsapp orang

Assalamualaikum dan hai para sahabat, nak hack whatsapp orang? ape hal? Ok, berdasarkan ilmu dan skill seo abang yang tak seberapa, dan rentetan dari entri cara baca whatsapp orang ni, maka banyakla orang yang contact abang dengan tujuan nak hack whatsapp orang lain, terutama pasangan mereka.

nak hack whatsapp

nak hack whatsapp orang

Sejujurnya abang tak faham apa faedah korang nak hack whatsapp orang, dan isteri abang pon tak galakkan abang bantu korang nak hack whatsapp orang, terutama bagi mereka yang dah berumahtangga.

Bagi abang la kan, kalau dah tak ada kepercayaan, kesetiaan tu pun akan makin pudar. Tapi abang cuma boleh cakap je… korang nak percaya kat pasangan korang ke tak, nak setia ke tak, tu bukan urusan abang.

So abang nak kongsikan satu lagi software yang membolehkan korang untuk mengintip whatsapp pasangan korang yang korang dah tak percaya lagi dah tu. Continue reading

Hasil carian :

(Visited 1,309 times, 4,595,398)

Kalau pakai linux, hacker lettew

Assalamualaikum dan hai para pembaca blog alongxp.com, apa khabar? adakah korang pun jenis manusia yang “kalau pakai linux, hacker la orang tu”?

Ceritanya bila sorang ahli group telegram geekers ber’pm’ dengan saya. Dan dia ingat saya ni hacker sebab saya pakai linux.

Mungkin pada dia, kalau pakai linux, hacker lah manusia tu.

pakai linux hacker

Dan macam saya jawab, tak semestinya orang yang pakai linux tu hacker. Continue reading

Hasil carian :

(Visited 325 times, 4,595,398)

Petua menghilangkan bau badan

Assalamualaikum dan hai para pembaca blog alongxp.com. Apa khabar? Hari ni saya nak kongsikan satu petua iaitu petua menghilangkan bau badan.

Petua menghilangkan bau badan

Petua menghilangkan bau badan yang saya nak kongsikan ni sesuai sangat untuk mereka yang menganggur atau sering di reject sebab masalah bau badan.

menghilangkan bau badan

Petua menghilangkan bau badan adalah satu petua yang biasa, tapi apa yang jadi luar biasa adalah bila petua menghilangkan bau badan ni menggunakan kangkung.

Haaa… mesti korang tak pernah jumpa kan? Biasa korang dengar atau baca petua menghilangkan bau badan adalah dengan menggunakan limau, tak kira lah limau nipis, limau purut, limau sunkist, limau bali atau limau mandarin sekalipun.
Continue reading

Hasil carian :

(Visited 180 times, 4,595,398)

Cara cari handphone yang hilang

Assalamualaikum dan hai para pembaca blog alongxp.com, apa khabar? Kali ni saya nak kongsikan cara nak cari handphone yang hilang.
Tak payah fikir negatif sangat kata handphone kena curi ke kena ragut ke, walaupun kebanyakkan handphone hari ni dah besar buku teks sekolah, masih lagi kita boleh tercicir.

Kalau masa handphone kecil dulu kata “tak perasan bila masa dia jatuh”, ni dah besar pun boleh tak perasan letak kat mana.

Sebenarnya saya cakap pasal diri saya sendiri hehehehe…

Cara cari handphone yang hilang

gambar sekadar hiasan

gambar sekadar hiasan

Artikel cara cari handphone yang hilang ni sesuai sangat untuk rakan-rakan yang menjadikan semut sebagai jajan mereka. Sambil tengok movie, sambil makan semut. Maksudnya pelupa la.

Mengesan handphone tanpa menggunakan apa-apa app atau software tambahan. dan hanya menggunakan akaun gmail anda.

Itu dia satu lagi fungsi email gmail anda.

kelebihan

  • mengesan kat mana handphone tercicir
  • boleh memadamkan semua data dalam handphone anda dari mana sahaja
  • menjejaki handphone anda
  • mengunci handphone anda dari mana sahaja

Continue reading

Hasil carian :

(Visited 513 times, 4,595,398)