Kedai runcit online

Terfikir pasal kedai runcit online ni bila saya keluar kejap pergi kedai depan tu time kerja, terfikir kenapalah kedai tu tak buat kedai runcit online sekali? Kalaulah semua kedai runcit yang ada kat malaysia ni ada perkhidmatan beli online kan bagus.

Jadi orang tak perlu nak susah payah beratur pergi bank nak ambil duit semata-mata nak beli benda kat kedai runcit.

Contoh situasinya macam ni lah… andai kata seorang suri rumah yang ada anak berumur 6 bulan nak masak. Tiba-tiba baru perasan santan habis. Nak pergi beli, duit tak cukup pulak, kena ambil duit dulu kat bank.

Jarak kedai runcit dengan rumah dalam kurang 1 kilometer, tapi jarak bank dengan rumah dalam 5 kilometer. Continue reading

Hasil carian :

(Visited 244 times, 5,236,138)

mahal dan bagus

Yang mahal tak semestinya bagus, yang bagus tak semestinya mahal – iklan sabun

Hasil carian :

(Visited 106 times, 5,236,138)

yang lepas

memaafkan tu pasti,

melupakan tu tidak,

marah tu mungkin,

berdendam tu tak pasti

membalas tu terpulang

Hasil carian :

(Visited 64 times, 5,236,138)