Petua menghilangkan bau badan

Assalamualaikum dan hai para pembaca blog alongxp.com. Apa khabar? Hari ni saya nak kongsikan satu petua iaitu petua menghilangkan bau badan.

Petua menghilangkan bau badan

Petua menghilangkan bau badan yang saya nak kongsikan ni sesuai sangat untuk mereka yang menganggur atau sering di reject sebab masalah bau badan.

menghilangkan bau badan

Petua menghilangkan bau badan adalah satu petua yang biasa, tapi apa yang jadi luar biasa adalah bila petua menghilangkan bau badan ni menggunakan kangkung.

Haaa… mesti korang tak pernah jumpa kan? Biasa korang dengar atau baca petua menghilangkan bau badan adalah dengan menggunakan limau, tak kira lah limau nipis, limau purut, limau sunkist, limau bali atau limau mandarin sekalipun.
Continue reading

Hasil carian :

(Visited 181 times, 4,600,385)

Antara rokok biasa dan rokok elektronik

Antara rokok biasa dan rokok elektronik

Kali ni saya nak kupas isu antara rokok biasa dan rokok elektronik yang orang dok sibuk katakan mengalahkan pakar.

Saya ni pun bukanlah pakar kesihatan, pakar kimia mahupun pakar elektronik, cuma saya adalah perokok dan juga penghisap rokok elektronik yang dikenali sebagai vapor.

Jadi hari ini, sebagai salah satu entri bagi cabaran 1 hari 1 entri oleh sahabat blogger, saya nak share beza antara rokok biasa dan rokok elektronik.

Sebenarnya entri beza rokok biasa dan rokok elektronik ni saya tulis lepas baca entri cerita hamba yang bertajuk rokok elektrik vs rokok konvensional

Dan saya rasa saya pun nak share juga pandangan berdasarkan pengalaman saya antara rokok biasa dan rokok elektronik.

antara rokok biasa dan rokok elektronik 2 Continue reading

Hasil carian :

(Visited 228 times, 4,600,385)

Penawar Gula Berlebihan Dalam Badan Anda

Penawar Gula Berlebihan Dalam Badan Anda

Dapatkah korang bayangkan penawar gula berlebihan dalam badan anda tu macam mana? Ibarat kalau korang biasanya buat air teh o, kalau biasa korang letak satu sudu, cuba letak 3 sudu, tak terminum kan?

Kalau tak ada gula pun tak sedap kan? kalau terlebih gula pun tak sedap, betul? Samalah gula dalam darah kita, kalau kurang pun tak boleh, telebih lagilah tak boleh.

Rakyat malaysia ni jaranglah ada masalah kurang gula, kecuali yang dah berpenyakit, telebih gula tu memang biasa, tak percaya tanya boboiboy hehehe.

Gula perlu dalam badan kita untuk ditukar kepada tenaga, tapi kalau gaya hidup kita jenis yang kurang mengeluarkan tenaga, kita perlulah cari penawar gula bagi mengawal gula berlebihan dalam badan kita.

Tahukah anda?

Continue reading

Hasil carian :

(Visited 162 times, 4,600,385)