2014

2014 ni umo aku masuk 3 series… tahun ni tahun yang cukup mencabar bagi aku… kalau andai 1 hari aku ada peluang nk cerita keperitan hidup aku… tahun 2014 la yang paling panjang ceritanya… berbanding tahun-tahun yang sebelum ni…
Hikmahnya… pengetahuan aku, ilmu aku, pengalaman aku, bertambah, meningat ke satu peringkat yang lebih tinggi.
Dan juga menyedarkan balik benda yang aku hampir ingat dah takkan aku jumpe lagi.
2014 ibarat aku bukak balik buku koleksi keperitan sepanjang hidup aku.
Orang lain dok cakap “kejap je dah nak hujung tahun” tapi aku terasa 2014 ni panjang sangat… sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat panjang.
Seminggu rase macam setahun, 24 jam tu terasa cam sebulan, sejam tu terasa cam seminggu.
Terima kasihlah kepada yang memberikan pengalaman kat aku… aku xkan lupa 2014 ni.
2014

(Visited 92 times, 4,599,139)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge