4shared

Niche blog saya apa?

Niche blog saya apa? Niche blog saya apa? Adalah satu soalan yang terlintas dalam hati saya masa saya berbual dengan penulis novel dari pts masa makan kat kantin beberapa hari yang lalu. Ceritanya macam ni… Saya bekerja sebagai juruteknik komputer kat sekolah. Kat sekolah ada kantin kan? So mamat penulis yang saya lupa nak tanya […]

Blogger ramah bulan februari

Blogger ramah bulan februari Blogger ramah bulan februari kali ni tak ramai yang bersaing macam┬ábulan januari, yelah, salah saya jugak sebab tak banyak blogwalking atas kesibukan kerja tetap, maklumlah… awal tahun Tapi untuk bulan februari ni, pengomen tegar yang menduduki tempat pertama kali ni memberi komen lebih banyak dari bulan lepas. Dan… blogger ramah bulan […]

ada apa dengan mykad – ic malaysia

ada apa dengan mykad – ic malaysia mykad adalah kata ganti nama diri bagi ic malaysia kan? hehehehe… Tak boleh tahan dari menulis pasal ic malaysia ataupun disebut sebagai mykad bila baca entri blogger lelaki pasal fungsi mykad. Dek kerana perasaan tak puas hati yang membuak-buak, saya komen kat entri tu pun tak habis, jadi […]

Bookmark/Favorites
Bookmark/Favorites
Content Protected Using Blog Protector By: PcDrome.