erra fazira ratu cantik 1992

tahun 1992, saya darjah 2, ape yang budak darjah 2 zaman tu tau pasal artis-artis nih? tanya pasal ding dang dia tahu lah kan? hehehehe…. tapi masa dalam peringkat sekolah rendah dulu memang saya tahu lah yang erra fazira ni ratu cantik. sedikit biodata pasal erra fazira ni, nama bebetul erra fazira ni fazira binti […]

Minggu yang sibuk

Menggila aku minggu ni… minggu ni memang minggu yang sibuk la… dalam keterujaan mengguna semula dslr aku yg autofocusnya rosak,kena guna manual fokus,skill fotografi semua dah hanyut. Aku mula nak memadatkan semula kakicandid.com yang dah bertahun expired. Ni kena start balik dari kosong. Dalam pada yang sama aku mula teruja nak berblogging dalam bahasa inggeris […]

lagu mengubah mood

macam mana lagu mengubah mood kita? kadang kite tengok orang sukan ni dia sumbat telinga dengan earphone atau dengar melalui headphone sebelum memulakan perlawanan.kenapa? ini sebab mereka nak mengubah mood atau nak memberikan keyakinan kepada diri mereka rasa lebih ‘kuat’. tu kata dailymail lah… boleh baca artikel tentang tu kat sini tak tahulah pasal atlet, […]

Content Protected Using Blog Protector By: PcDrome.